Leżak klasyczny czy z podłokietnikiem – co wybrać?
Leżaki reklamowe to wyjątkowy gadżet reklamowy, który budzi same przyjemne skojarzenia – zapewnia odpowiednie warunki do odpoczynku w ogrodzie, na tarasie, balkonie lub na plaży. Istnieje kilka kryteriów wyboru odpowiedniego leżaka reklamowego – warto zwrócić uwagę na jego styl, rozmiar, cenę, kolor, łatwość składania. Większość z potencjalnych klientów ma zazwyczaj problem z modelem leżaka reklamowego – mają do wyboru klasyczny lub z podłokietnikiem. Na co się najlepiej zdecydować?
Charakterystyka klasycznego leżaka
Klasyczne leżaki reklamowe nie mają bocznych podłokietników. To bardzo popularny model, który sprawdzi się zarówno w prywatnym, domowym zaciszu, jak i w miejscach publicznych (np. na plaży, ogródkach restauracyjnych). Tradycyjne leżaki stanowią świetne źródło reklamy – na ich trwałej tkaninie można wydrukować dowolne logo, napis, slogan.
Przeczytaj również: Jakie drewno najlepiej nadaje się na drzwi zewnętrzne?
Leżaki reklamowe są zazwyczaj bardzo lekkie i łatwe w rozkładaniu i składaniu. Ich przenoszenie nie wymaga dużo siły – powinna sobie z tym poradzić nawet najmniej wysportowana i umięśniona osoba. Cechują się prostą formą oraz stabilnym, solidnym stelażem.
Przeczytaj również: Na co zwrócić uwagę wybierając siatkę tkaną?
Producent drewnianych leżaków Drzewna Spółdzielnia Pracy „Spólnota” z Makowa Podhalańskiego to największy polski producent takich gadżetów reklamowych. Inne propozycje od firmy to drewniane sanki, meble ogrodowe i kempingowe, przybory gospodarcze i kuchenne.
Przeczytaj również: Jakie taśmy są niezbędne w pracach tynkarskich?
Czym charakteryzuje się leżaki z podłokietnikami?
Podłokietniki zapewniają stabilne oparcie dla rąk. Wielu producentów wyposaża leżaki reklamowe z podłokietnikami w dodatkowe miejsce do odstawienia szklanki z chłodnym napojem, talerza. To bardziej funkcjonalne rozwiązanie. Leżaki z podłokietnikami mają regulowane podparcia, które można dostosować do własnych potrzeb. Wiele osób poleca takie modele osobom starszym, schorowanym, mającym problem z poruszaniem się – podłokietniki ułatwiają wstawanie. Takie leżaki mają stabilniejszy stelaż, który wytrzyma każde obciążenie, oraz szerokie, wygodne siedzisko. Przyciągają potencjalnych właścicieli nowoczesną konstrukcją, zgrabnym kształtem, elegancją, wyjątkowym charakterem. Leżaki reklamowe z podłokietnikami są zazwyczaj droższe.
Wybór między leżakami tradycyjnymi a tymi z podłokietnikami jest uzależniony od preferencji użytkownika.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana