Artykuł sponsorowany

Wybór firmy remontowej. Na co zwrócić uwagę?

Wybór firmy remontowej. Na co zwrócić uwagę?

Wybór ekipy remontowej wcale nie jest prosty. To trochę jak uczestniczenie w loterii – jedna firma będzie dobra, druga niekoniecznie, a chyba każdy chce, aby remont mieszkania czy innej przestrzeni przebiegł szybko, sprawnie i możliwie tanio. Coraz częściej słyszy się o ekipach, które nie do końca wywiązują się ze swoich obowiązków, maksymalnie przeciągając termin pracy. Na co wobec tego zwrócić uwagę podczas wyboru firmy remontowej?

Co podlega pracom remontowym?

Usługi remontowe obejmują m.in.:

  • wylewanie posadzki,
  • zakładanie glazury,
  • montowanie podłóg drewnianych, wykładzinowych czy panelowych,
  • montowanie okien oraz drzwi,
  • montowane sufitów podwieszanych,
  • stawianie ścianek działowych.

Jaki podjąć pierwszy krok przy wyborze ekipy remontowej?

W pierwszej kolejności najlepiej popytać o zdanie znajomych lub rodzinę, którzy mieli już do czynienia z dobrymi ekipami remontowymi. W ten sposób uniknie się długiego krążenia po Internecie w celu znalezienia odpowiedniej firmy, którą poleciłaby nieznajoma osoba. Oczywiście to nie wszystko. Należy również skontaktować się z przedstawicielem takiej ekipy remontowej i poprosić o ocenienie możliwości na wykonanie określonego projektu wraz z podaniem harmonogramu prac. Jeżeli przedstawiciel firmy nie będzie w stanie powiedzieć, ile czasu zajmie renowacja, nie warto kontynuować rozmowę. Można również poprosić o określenie kosztów konkretnego remontu – pozwoli to na porównanie go z innymi cenami na rynku.

Warto przyjrzeć się realizacjom innych projektów, jakimi mogą pochwalić się określone firmy – często znajdują się one na ich stronach internetowych. W innym wypadku można poprosić o udostępnienie takich materiałów, aby móc ocenić wiarygodność i skuteczność ekipy. Kiedy wybierze się już odpowiedni zespół remontowy, należy spisać umowę, która będzie przedmiotem do późniejszych negocjacji i ewentualnych roszczeń.

Jak powinna pracować ekipa remontowa?

Pierwszym etapem prac jest przeprowadzenie oceny stanu wnętrza, które ma zostać wyremontowane, a następnie ustalenie planu remontowego – musi być on zgodny z oczekiwaniami klienta, a także ze stanem faktycznym danego pomieszczenia. Na każdym etapie specjaliści powinni kontaktować się ze zleceniodawcami – tłumaczy przedstawiciel firmy Urb Bud. Klient powinien wiedzieć, jakie działania podejmie ekipa remontowa i jaki będzie efekt końcowy. Ważne jest również ustalenie terminu rozpoczęcia i zakończenia prac. Dobra firma oferuje pomoc przy doborze materiałów remontowych albo sama je wybiera, pokazując sporządzoną przez siebie listę produktów z cenami klientowi. Ważne jest również to, aby po skończonej pracy ekipa zostawiła po sobie porządek.

Dobra firma remontowa powinna być przede wszystkim konkretna i profesjonalna, a także posiadać odpowiednie umiejętności oraz doświadczenie. Tylko w ten sposób remont będzie miał szansę na powodzenie.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.